Pagina's

woensdag 5 februari 2014

Muziek abc

Hallo! Vandaag heb ik een muziek abc voor jullie. Op een paar andere blogs zag ik een abc over hunzelf maar ik wilde het graag over muziek doen. Dus veranderde ik het in muziek abc. Ik weet niet of dat al bestaat, maar dat maakt niet zo heel veel uit. Ik kan natuurlijk ook nog altijd een abc over mezelf doen. :)


Bron
A - Alternatieve rockmuziek. Dat luister ik vooral.
B - Bastille, is een alternatieve rockband die ik leuk vind!
C - Van coldplay, een hele bekende band, die atlas voor the hunger games: catching fire hebben geschreven. Niet dat laatste heel belangrijk is of zo. Haha.
D - Durban skies, een liedje mooi liedje van bastille. :)
E - Every Night van Imagine Dragons, ook een heel mooi liedje omdat ik hem apart noem, hihi. :)
F - Van Flaws, een NOG een nummer van bastille, haha. 
G - Get home, ge-wel-dig liedje van bastille. 
H -  Hear me, van imagine dragons, ook weer een liedje. Ik dacht echt dat ik meer iets anders zou hebben, haha.
I - Van Imagine Dragons, een alternatieve rockband die ik ook leuk vind! 
J - Jabba the hutt van pewdiepie. Haha, ook echt een leuk liedje.
K - Van kane, hier heb ik weleens ooit een liedje van geluisterd, één van de bekendste, haha. 'Come together'. Ik vond het wel leuk, ook al is het een hele poos geleden. Ik dacht er net weer eens aan, haha.
L - Little talks van of monsters and men - ook wel afgekort als omam of om&m. Dit liedje is het bekendste van deze groep.
M - Mirrors van Justin Timberlake. Dit liedje die inspireert me gewoon, of ja raakt me. Waarom? Nouja, dat is een heel gedoe om uit te leggen, maar doitlikers snappen me.
Bron
N - Now my feet won't touch the ground, van coldplay. Ik zag hem toevallig met een 'n' beginnen. Ik heb er even naar geluisterd en ik moet toegeven, deze is best saai.
O - OneRepublic, vooral bekend om hun liedje: 'counting stars'. Maar van mij krijg je een tip! Luister hun hele album maar eens, dan weet je dat ze beter zijn, haha. 
P - Paradise van coldplay, een best bekend liedje van vorig jaar of twee jaar geleden. Maar nu dus nog steeds bekend - maar niet zo veel meer als vroeger.
Q - Van queen. Ik vind wel een paar liedjes leuk van hun, zoals 'don't stop me now' en 'radio ga ga'.
R - Van Radio ga ga, haha.
S - Ik zag zoveel dingen met een 's' maar ik heb uiteindelijk besloten om het al te reserveren voor 'star dance' van Selena Gomez. Dat liedje doet me denken aan 'believe it'. 
T - Van het liedje 'the draw' van bastille. Ikzelf vind dit het allermooiste liedje van bastille. 
U - Van de band union j. Niet echt de bekendste, maar het is een leuke popgroep waar ik graag naar luister. 
W - Van 'weight of living, Pt. II' en van 'weight of living, Pt. I' allebei van bastille. 
Z - En als laatste, de 'z' van zedd, maar dan heb ik een specifiek liedje van zedd gekozen. 'Find you' dit liedje heeft met divergent te maken, i love this song!

Er zijn zoals je kunt zien een paar letters weg gelaten omdat ik er niets mee wist te verzinnen. De 'v', 'x' en de 'y'. Wat me wel opvalt dat  ik de q wel heb gebruikt, haha. :) 

Hopelijk vonden jullie dit een beetje leuk! 

Liefs,
Maartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten