Pagina's

vrijdag 7 februari 2014

Boekenwachtlijstje

Hoihoi! :-) Het leek me wel eens leuk om mijn boekenwachtlijstje met jullie te delen! Zodat het voor mij ook allemaal een stuk duidelijker word. Misschien kom je in dit artikel ook wel leuke boeken tegen. Waarvan je denkt: 'Misschien moet ik die ook eens gaan lezen!'. Voordat je dit artikel verder leest moet ik je alvast iets vertellen. Het zijn niet de boeken hierboven, haha. Een paar van deze boeken heb ik vroeger gelezen, maar mijn smaak is nu anders. Hopelijk vinden jullie dit artikel leuk. :-)

1. Als allereerste wil ik natuurlijk mijn boek aflezen waarmee ik ben begonnen. Inwijding, divergent 1 - Veronica Roth. Klik hier voor het speciale artikel van inwijding.

2. Wat ik ook nog niet heb gedaan is de hongerspelen trilogie afgelezen, dat wil ik nog graag doen als ik inwijding uit heb. Ik heb de eerste twee delen al gelezen dus ik wil graag het derde deel nog lezen. Spotgaai - Suzanne Collins (officiële titel: mockingjay).
3. Als ik spotgaai uit heb wil ik graag de divergent trilogie aflezen. En dit wil ik graag doen voordat de film uit komt (27-03-14). Deze boeken heten: opstand en samensmelting.

4. Dan ben ik nog steeds niet klaar met de hongerspelen trilogie, ook al is die afgelopen. Het meisje dat in vuur en vlam stond, heet het boek. 16 YA-auters (young adult) nemen je terug naar Panem. Ze schreven korte stukjes over Katniss, de hongerspelen, Gale, Peeta, reality-tv en meer. Het lijkt me wel een grappig boek om te lezen.

5. Teardrop van Lauren Kate. De YA-schrijver van de serie fallen, misschien ken je haar. Dit boek lijkt me echt mooi, om te lezen. Ik zag 'm in die boekenwinkel en ik vond meteen dat ik het boek in me achterhoofd moest houden.
6. Ik wil dit jaar ook nog één keer een boek lezen van John Green. Maar nog steeds zit ik te twijfelen of ik dit wel zou doen. Want, ik heb nog nooit echt Engelse les gehad op mijn basisschool. Natuurlijk van die basiswoorden. Maar dit wil ik dus ook nog, wanneer weet ik nog niet, maar ik wilde deze er gewoon tussen zetten, hihi.:-)

In totaal zijn het 7 boeken die ik dit jaar uit wil hebben, of het gaat lukken weet ik nog niet. Maar ik hoop het natuurlijk wel! :-D Welke boek(en) hoop jij dit jaar nog uit te krijgen?

Liefs,
Maartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten